בלוג - שעון קיר מעוצב – המלצות לקניה נכונה
שעון קיר מעוצב – המלצות לקניה נכונה

שעון קיר מעוצב – המלצות לקניה נכונה

20/06/2023

לרובנו יש בבית שעון כלשהו על הקיר, בדרך כלל הוא ממוקם היכן שחשוב לנו לראות מה השעה מבלי לאמץ את עצמנו מדי. שעון קיר יכול להיות צבעוני, מינימליסטי, עם קריצה, מעוצב במיוחד ועוד – אז איך בוחרים שעון קיר?


אם מדובר בשעון המיועד לבית, זכרו כי מדובר בפריט שיש לו מרכיב עיצובי חשוב. שעון קיר יכול להיות בולט מאד או מינימליסטי, בהתאם לבחירתכם ולטעמכם העיצובי. שעוני קיר כיום, הם פריט עיצובי לכל דבר, י רוצים דוגמא? הקליקו כאן.

והמחיר?

המחירים אצלנו לגמרי שווים את התמורה, שעונים מעוצבים שחלקם ממש יצירות אומנות על הקיר, כך שאתם מרוויחים כפול, גם אומנות וגם מראה את השעה, שלא לדבר על האורחים שיבוא לבקר ולשמוע מהם WOW! איפה רכשתם?!

היכן אפשר לקנות שעון קיר מעוצב מיוחד?

תכירו – ATIA, המקום האידיאלי למציאת שעון קיר מעוצב, איכותי, כזה שיעורר בכם גאווה ויעניק לכם שנים של הנאה בכל פעם שתביטו בו ובכל פעם שאורחים יחמיאו לכם עליו.

משנת 1994 אנו ב-ATIA, מביאים ללקוחות הישראלים מוצרים מעוררי תשומת לב אשר מתבלטים מעבר למגוון המוצרים הממוצע. כל המוצרים שלנו הינם פרי עמלם של מעצבים ואנו הזכיינים הבלעדיים של מוצרים אלו בארץ. כל מה שתמצאו אצלנו – כל מוצר ומוצר – מקוריים לחלוטין וייחודיים. רוצים להתייעץ, לראות מה יש לנו להציע? צרו עימנו קשר בטלפון 050-5550757 ונשמח לתת לכם שרות מקצועי, אדיב ואמין.

בניית אתר: Artvision | עיצוב אתר: Studio Bahir
© כל הזכויות שמורות ל-KOBI ATIA ישראל